Landingpages - קופה ממוחשבת לעסק
קופה ממוחשבת לעסק
החל מ-7.80 ש"ח
FacebookGoogle+

אז, למה אתם מחכים?
חייגו 072-33-80-378 או מלאו פרטיכם

קופה Doko2 במבצע לשנה החדשה!
סט קופה ממוחשבת דוקו 2 במבצע מיוחד לסוף שנה הכולל: קופה ממוחשבת 15" מקצועית, מדפסת טרמית מהירה, מגירת כסף, מערכת הפעלה, מקלדת, התקנה והדרכה בבית העסק, פתיחת מסוף בשב"א לסליקת כרטיסי אשראי וחבילת תוכנה מלאה לשנה הכוללת תוכנת קופה PREMIUM אפליקציית מנהל, משרד אחורי מרוחק לעבודה מכל מקום וחבילת גיבוי וכל זה במחיר מיוחד של 234 ש"ח לחודש כפול 36 תשלומים* המחירים לא כוללים מע"מ.

רוצים להתקדם לקופה חכמה בעניין? זה הזמן!
עוברים לקופה בענן של דוקופוינט ונהנים מתוכנת קופה חכמה לעסק הכוללת מגוון רחב של כלי ניהול שיעשו לכם את החיים קלים! אפליקציית מנהל לסמארטפון, משרד אחורי מרוחק (online back office) המאפשר לנהל את העסק בקלות מכל מקום בעולם, ניהול מלאי חכם ועוד מגוון אפשרויות מתקדמות... 

 

הכירו את תוכנת הקופה של דוקופוינט
 

תוכנת הקופה
בנינו עבורכם ממשק ידידותי וקל לתפעול במסך הראשי אשר כולל את כל הפעולות הנפוצות בלחיצת כפתור!

חלוקה לפי מחלקות, הנחה באחוזים או בסכום, הצבת מוכרן, השהיית חשבון, מסך פרטי לקוח, חיפוש לקוח מהיר והקמת לקוח, טעינת שובר מתנה, איתור עסקאות, מגוון רחב של אמצעי תשלום... ועוד... 
 

Doko App
אפליקציית מנהל מתקדמת  הכוללת יכולות לצפייה בזמן אמת בקופה המעניקה לך שליטה ובקרה בזמן אמת על העסק שלך.

צפייה בדוח X לפי סוגי התקבולים, צפיה במחזורים של חודשים קודמים וצפייה ברשימת העובדים הנוכחים במשמרת.
 

המשרד האחורי
הוא הלב של התוכנה ובאמצעותו ניתן לנהל את מערכת הקופות כולה, העובדים, השיווק והמלאי של העסק בפשטות ונוחות. המשרד האחורי כולל שליטה מלאה על מוצרים, מחלקות, מבצעים, מלאי, עובדים, לקוחות.

ניתן לגשת לתפריט הניהול החדשני גם מתוך הקופה וגם גישה מהירה מכל מחשב במשרד או הבית. המערכת כוללת אפשרות להפקת דוחות מתקדמים לניהול חכם יותר.