Landingpages - עמוד נחיתה

סובל ממחלות קשות או מצירוף נכויות של מעל - 60% ? 

מאמין שמגיע לך פטור ממס הכנסה בגלל היותך נכה?

רוצה לחסוך עד כרבע מיליון ש"ח בשנה ולמצות את הזכויות שמגיעות לך ע"פ חוק?

אם אתה סובל מנכות כלשהי ייתכן שאתה זכאי לפטור ממס הכנסה, כך שתוכל לחסוך אלפי שקלים בשנה ולהגדיל את הנטו שלך במיידי. אני עו"ד עופר מגזניק ואני מתמחה בקבלת פטור ממס הכנסה לנכים. פנה אלי ומצה את הזכויות שמגיעות לך בזכות ולא בחסד. פטור ממס הכנסה מסיבות רפואיות – זה אפשרי

הגעת למקום הנכון!

לפרטים נוספים חייגו 072-33-80-435

או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם:

נשמח לעמוד לשירותכם

האם כל אחד יכול? 
האמת היא שכן. כל אדם שמשלם מס הכנסה זכאי להחזר מס אם הוא סובל מנכות משמעותית. יותר מכך – גם אם אתם ממשיכים לעבוד למרות נכותכם אתם זכאים להחזר ולעיתים אף לפטור בעתיד.

בנוסף, גם פנסיונרים זכאים להחזר/פטור כך שהם יכולים לחסוך את כספי הפנסיה לדברים החשובים באמת.

מה התנאים לקבלת הפטור?
חשוב לזכור שפטור ממס הכנסה הוא בגדר "הכל או כלום" , כלומר אין הטבה חלקית או פטור חלקי אלא תקרה קבועה באופן הבא:

אם ונקבעה נכות רפואית משוקללת לתקופה של לפחות חצי שנה בשיעור של 89% לפחות. נכות רפואית משוקללת היא זו שמצרפת מספר נכויות עקב בעיות רפואיות שונות (סכרת עם סיבוכים, מחלת לב, אי ספיקת כליות, פרקינסון, טרשת, ועוד).
חשוב לזכור - אחוזי הנכות תמיד מעוגלים למעלה כך שגם 89.01% מספיקים, אבל מצד שני אדם שנקבעו לו 88.8% מצבו זהה לאדם שנקבעו לו 0% נכות.
אם קבעו לכם או שהינכם זכאים לנכות בשיעור 100% או שיקלול נכויות שכל אחת מהן 40% ומעלה המגיעות ל 89%, עקב בעיה רפואית קשה אחת כמו סכרת עם סיבוכים, מחלת לב, אי ספיקת כליות, פרקינסון, טרשת, בעיות כבד, ריאות ועוד.
אמנם כולנו רוצים להיות בריאים, אבל אם אתם סובלים מנכות כלשהי אתם לא אמורים לסבול גם מבחינה כלכלית. למעשה, אם אתם סובלים מנכות משמעותית ייתכן ומגיע לכם החזר חלקי או מלא ממס הכנסה - החזר ממס הכנסה עד כרבע מיליון ש"ח בשנה! אני מזמין אתכם לדעת מה מגיע לכם מבחינה חוקית וכלכלית ולממש את זכויותיכם.

עד רבע מיליון ש"ח חסכון בשנה 
עד 606 אלף ש"ח פטורים מתשלום מס בשנה!
*נכון לשנת 2018
מהי נכות רפואית משוקללת?
נכות רפואית משוקללת היא זו שמחשבת אחוזי נכות רפואית עקב מספר מחלות באופן מצטבר. לפניכם דוגמה כדי להראות את החישוב:

אם נקבעו לאדם 65% נכות בגין סכרת ו-40% נכות בגין מחלת לב – הדבר ייחשב לנכות משוקללת של 79% ולא לנכות של 105% (65+40). החישוב משקלל את ה-40% של מחלת הלב מתוך 35% הנותרים אחרי הסכרת (100-65) והתוצאה תהיה 79 -35% מתוך 40 שהם 79. בשורה התחתונה המשמעות היא שאותו אדם אינו זכאי לפטור.

מתי הפטור נכנס לתוקף?
הפטור הוא רטרואקטיבי ועתידי, כלומר הוא תקף רטרואקטיבית (6 שנים אחורה לשכירים ולפחות 3 שנים לעצמאים) ומיום קבלתו ואילך. עם זאת, הפטור מותנה בתקופת הזכאות למשל – אדם שקיבל נכות רפואית קבועה (נכות של 100% עבור מחלה אחת או נכות משוקללת של 89% )– יקבל פטור לצמיתות.

חשוב לזכור דבר אחד - תקופת הזכאות הרטרואקטיבית נקבעת מהרגע שבו הגיע הנכה לדרגת הנכות הנדרשת. למשל, אם לאדם כלשהו נקבעו 88% נכות במשך 5 שנים, אך לפני שנה הוא הוכר כחולה בליקוי נוסף בשיעור של 10%, הוא זכאי לפטור אך ורק שנה רטרואקטיבית כלומר מהרגע שבו הצטברו כל נכויותיו לרמה משוקללת של 90%.

האם ישנה תקרה לפטור?
פקודת מס הכנסה מתעדכנת כל שנה וקובעת את גובה תקרת הפטור. למשל, בשנת 2018 עמדה התקרה שמקנה פטור ממס על כ- 606,000 שח כשמדובר על הכנסה מעבודה, בתקופת הזמן הקבועה בחוק.


ומה לגבי זכויות נוספות?
אולי תופתעו לדעת אבל נכות רפואית משוקללת בגובה 90% לפחות מקנה גם זכויות נוספות, למשל הנחה של 40% בארנונה והטבה של תשלום מס רכישה מופחת בקניית דירה למגורים, כך שהמס לתשלום יהיה בגובה 0.5% בלבד מערך הדירה.
 
איך נקבעת דרגת הנכות?

דרגת הנכות נקבעת ע"י אחת הוועדות הרפואיות הבאות: 
- וועדות לצורך פטור ממס הכנסה במוסד לביטוח לאומי.

- וועדות של המוסד לביטוח הלאומי לעניין נכות כללית, נפגעי 
   עבודה, נפגעי פעולות איבה וזכויות מתנדבים.

- וועדות של משרד הביטחון.

- וועדות של משרד האוצר לעניין חוק נכי המלחמה בנאצים/ חוק
   נכי רדיפות הנאצים וחוק לפיצוי נפגעי גזזת.

איך זה נעשה בפועל?
כל זימון לועדה רפואית כלשהי מתחיל בנקודה אחת – פקיד השומה במקום מגוריכם שיעניק לכם בקשה לפטור. עליכם להצטייד ב-562 שח לצורך תשלום אגרה ובמסמכים רפואיים רלוונטים.

פקיד יעביר את התביעה לסניף המוסד לביטוח לאומי שבאזור מגוריכם ואתם תזומנו לועדה רפואית. שם ייקבעו לכם אחוזי נכות בהתאם לחוק הביטוח הלאומי, אך חשוב לזכור – כל ליקוי מצריך הופעה בפני ועדה רפואית שונה במועד שונה.

המשמעות היא אחת – ככל שאתם סובלים מיותר ליקויים כך תזומנו למספר רב יותר של ועדות רפואיות. הועדה האחרונה בשרשרת היא זו שמקבלת/שוללת את דעתן של הועדות הרפואיות שקדמו לה.

ועדה זו מסכמת גם את כל אחוזי הנכות שנקבעו לכם באופן משוקלל, כך שאם הגעתם לנכות המשוקללת הנדרשת תקבלו אישור לקבלת זכאות ממס הכנסה.

במידה ואתם זכאים לפטור – עליכם להגיש דו"ח שנתי למס הכנסה עבור כל שנה לגביה מבוקש פטור מתשלום המס. במידה ולא זכיתם לפטור ביכולתכם לערער על החלטות הוועדות הרפואיות תוך 45 יום.

ערעור זה נעשה  בפני וועדה רפואית לעררים של הביטוח הלאומי וכרוך בתשלום אגרה (שעומד על 811 שח נכון להיום).
חשוב לזכור דבר אחד לפני שאתם מתחילים בתהליך לצורך קבלת פטור ממס – זהו תהליך ארוך ולעיתים אף מתיש, כך שהוא מצריך חוסן מנטלי בשל ריבוי הבדיקות ע"י הועדות הרפואיות. מנסיוני בתחום זה גיליתי שעו"ד הוא מי שיכול לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר.
רק לעו"ד שמתמחה בתחום הרפואי יש את היכולת לאמוד את סכויי התביעה טרם הגשתה, ידע שמאפשר להפנות אתכם לבצע את הבדיקות הנדרשות במטרה למקסם את אחוזי הנכות, ידע שמאפשר לדעת איזה מסמכים להציג בפני הועדות השונות ואיזה לא ולא פחות חשוב – רק עו"ד יידע איזה טיעונים עליכם לטעון בועדה הרפואית בהתאם לתקנות המוסד לביטוח לאומי. אולי זה נראה לכם שולי אבל אלו הדברים הקטנים שעושים לא פעם הבדל גדול.

חשוב לזכור - על פי חוק רק עורך דין רשאי לייצג אתכם בפני הועדה הרפואית, לטעון את הטענות עבורכם ולהשיב עבורכם על שאלות.

למעשה, ברגע האמת של דיוני הוועדה הרפואית שם מוכרע גורל התביעה שלכם – אתם לבד. לכן  אני ממליץ שתפנו אלי כדי שאבדוק את סכויי תביעתכם, כדי שאייעץ ואלווה אתכם לכל אורך הדרך וכדי שאעשה הכל להבטיח את מימוש זכויותכם.

אני אתכם ולמענכם ומעמיד לרשותכם את כל נסיוני, לרבות ייצוג בוועדות הרפואיות והגשת ערר במידת הצורך ואף עירור לבית הדין לעבודה. אמנם לעיתים מדובר בתהליך ארוך ומייגע שכולל מספר רב של בדיקות וביקורים בוועדות הרפואיות, אבל אני מאמין שלכל אדם הזכות לממש את המגיע לו על פי חוק. אז למה אתם מחכים?

*למרוויחים מעל 12 אלף ש"ח ברוטו בחודש
עד רבע מיליון ש"ח חסכון בשנה 
עד 606 אלף ש"ח פטורים מתשלום מס בשנה!

 
כל אדם שמשלם מס הכנסה זכאי לפטור במס הכנסה אם הוא סובל מנכויות של 89% ומעלה - גם אם אתם מקבלים קצבה או פנסיה ואפילו אם אתם ממשיכים לעבוד
20 שנות ניסיון | זכיות בבג"צים | עשרות מיליוני שקלים ללקוחות שלנו
עד 606 אלף ש"ח פטורים מתשלום מס בשנה
עד רבע מיליון ש"ח חסכון בשנה