Landingpages - סיעוד כל

​נותנים את הנשמה ואת הלב
אצלנו תמצאו מגוון רחב של אחים סיעודיים, אחיות סיעודיות, מטפלים ומטפלות, וכן שירותי אחות לילה, אחות לאחר ניתוח, עובדים זרים לסיעוד, שמירה פרטית בבית החולים או בבית, אחות פרטית למתן זריקות ועוד.
 
עבור ההורים היקרים שלך

למידע נוסף חייגו

או השאירו פרטיכם בטופס
ונחזור אליכם בהקדם
נותנים את הנשמה ואת הלב
אצלנו תמצאו מגוון רחב של אחים סיעודיים, אחיות סיעודיות, מטפלים ומטפלות, וכן שירותי אחות לילה, אחות לאחר ניתוח, שמירה פרטית בבית החולים בתי אבות דיור מוגן וכמובן בבית המטופל.
עבור ההורים היקרים שלך
למידע נוסף חייגו
072-33-80-126
ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטיכם בטופס
 
אצלנו בחברת סיעוד כל תוכלו להצמיד יקירכם אחות שמשגיחה על המטופל לאחר ניתוח מכול סוג שהוא. אנו נעניק שקט פיזי ונפשי למטופל ולבני משפחתו.
 
אחות לאחר ניתוח
 
 
בחברת סיעוד כל תוכלו למצוא אחים\יות מטפלים\ות למשמרת של 24 שעות סביב השעון בבית החולים או בביתם של המטופלים. גם אם אין לכם אישור לקבל תקציב לעובד זר אנחנו כאן כדי לתת לכם שרות אמין אחראי ואדיב.
 
סיעוד 24/7 - אחיות ומטפלים
 
הוספיס בית
 
הוספיס בית זהו הרגע שאתם צריכים לתת ליקירכם את המקסימום. אנחנו בחברת ביעוד כל נוכל להקים לכם הוספיס בית מקצועי ומיומן שיתן ליקירכם את המיטב.
 
 
טיפול סיעודי בבית
 
 
כשכבר אין את האפשרות להישאר בבית החולים או כשיקירכם כבר אינו יכול לדאות לעצמו אנו בסיעוד כל נגיע וניתן לכם את המענה לטיפול סיעודי בביתכם. לחברתנו יש את מיטב המטפלים\ות והאחים\יות.
 
 
מטפלת סיעודית פרטית
 
לחברת סיעוד כל יש את מיטב המטפלים והמטפלות שיתנו לאהובכם טיפול סיעודי אחראי ומקצועי. אצלנו תוכלו לבחור בין מיטב המטפלים והמטפלות שיחד נותנים שירות כבר מעל ל 20 שנים.​
 
 
בעוד רבים מתמקדים בטיפול הרפואי הניתן על ידי הרופאים והרופאות, לא רבים יודעים את חשיבותן של האחיות הרפואיות התומכים ביקירכם בהמשך לטיפולו הרפואי. אצלנו בסיעוד כל תוכלו לקבל שירות מאחים\יות מוסמכים
 
 
אחיות רפואיות מוסמכות
 
למידע נוסף חייגו
072-33-80-126
ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטיכם בטופס