Landingpages - המסת שומן ושאיבת שומן
שאיבת שומן החל מ-
288
₪ לחודש
לפרטים נוספים מלאו את הטופס הבא:
בהתאם לגודל השאיבה
או התקשרו לייעוץ:
   072-33-80-413

גם שאיבה וגם המסה? יש דבר כזה
טכניקה נוספת המאפשרת להתמודד עם עודפי שומן בגוף היא על ידי שילוב של המסה ושאיבה במקביל. כלומר, טיפול של שאיבת שומן באמצעות צינור אשר מולבשות עליו גם תוספות להמסה (על בסיס קור, לייזר, גלי רדיו, גלי קול וכדומה). "המטרה של מערכות להמסה ושאיבה ביחד היא להיפטר מתוצרי פירוק השומן על ידי שאיבה. מבלי להסתמך על מערכת הלימפה שתסלק אותם מהגוף", מסביר ד"ר עזריה, "מטרה נוספת היא לכווץ את העור מעל אזור השאיבה מתוך שאיפה למנוע מהמקום להפוך לפגם אסתטי". 

לעשות את הטיפול עם רופא מומחה
מטופלים רבים בישראל מבקשים ליהנות מהיתרונות של שאיבת שומן והמסת שומן. היות שהשוק מעט "פרוץ", המטופלים לא תמיד מבינים את החשיבות שבביצוע טיפול על ידי רופאים מקצועיים שמתמחים בכירורגיה פלסטית. 

"שאיבת שומן היא פעולה כירורגית פלסטית לכל דבר ועניין", מציין ד"ר עזריה, "יש לוודא שהטיפול נעשה על ידי רופא מומחה שהינו בעל ידע וניסיון בתחום. אין ספור פעמים אנו נתקלים במרפאה שלנו בלקוחות שהגיעו לאחר המסת שומן רשלנית שגרמה ליותר נזק מתועלת". ד"ר עזריה מוסיף שבדומה לכל טיפול, גם שאיבת שומן צריכה להתחיל עם ייעוץ מקצועי. חשוב לבדוק שהרופא אכן מוסמך לבצע את הטיפול המדובר ושיש בידיו ארגז כלים לפעולות נוספות כמו ניתוחי מתיחה וניתוחי עיצוב. 
 
בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר על המסת שומן ושאיבת שומן כחלק ממניפת הפתרונות להתמודדות עם שומן יתר ומשקל עודף. למרות האפקטיביות של ההליכים הללו מסתבר שמרבית המטופלים אינם בקיאים ביתרונות ובחסרונות של כל אחת מהשיטות. מה גם שבחירה בטכנולוגיה ספציפית, כזו או אחרת, הינה קריטית לגבי סיכויי ההצלחה. 

"המסת שומן ושאיבת שומן יכולות לספק פתרון למטופלים", מסביר ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ובעל קליניקה המתמחה בטיפולים מסוג זה, "אולם חשוב לעבור את התהליך ביחד עם אנשי מקצוע מומחים בכירורגיה פלסטית. המון כסף מושקע במשרדי יחסי ציבור בהצגת טכנולוגיות חדשות בתור 'המילה האחרונה בתחום' למרות שקיים פער משמעותי בין ההבטחות לתוצאות בפועל. רק גורם מיומן יוכל להתאים למטופל את הפתרון הנכון והאפקטיבי עבורו". 

שאיבת שומן, מהי?
שאיבת שומן היא טכניקה שמבוססת על הרחקת רקמות שומן מחוץ לגוף באמצעות שאיבה. הטכנולוגיה הוותיקה והמוכחת הזו נעשית אך ורק על ידי רופאים מומחים לכירורגיה פלסטית. למרות שהיא התפתחה לאורך השנים, המתודולוגיה הבסיסית מאחורי שאיבת שומן נותרה במידה רבה ללא שינוי. 

"שאיבת שומן היא שיטה ותיקה וידועה שיכולה להשיג תוצאות דרמטיות ביחס לכל ההליכים האחרים בשוק", מסביר ד"ר עזריה, "זוהי מניה בטוחה שהופכת לבטוחה עוד יותר כאשר משווים אותה לשיטות אחרות של המסת שומן שפעמים רבות מבטיחות יותר ממה שהן מקיימות בפועל". 
 

המסת שומן, מהי?
שלא כמו שאיבת שומן, המסת שומן היא הליך שמבוסס על אמצעים לא פולשניים. כלומר, מבלי לחדור מתחת לעור בכדי להשיג את התוצאה הרצויה של הפחתת נפח השומן התת עורי. אם המטפל מחליט שיש לשלב במקרה המסוים גם חדירה מתחת לעור מתווספת להליך טכנולוגיה אשר ממיסה ומפרקת את תאי השומן (כאשר תוצרי הפירוק יכולים להישאב מחוץ לגוף). 

"קיימות שיטות שונות להמסת שומן ומכשירים חדשים צצים כפטריות אחרי הגשם", מסביר ד"ר עזריה, "למשל, זריקות של חומרים ממסי שומן, גלי רדיו, גלי קול, לייזר, המסת שומן בקור ועוד". 

העובדה שמדובר בהליכים לא פולשניים מושכת מטופלים רבים להתעניין בפתרונות להמסת שומן. "עם זאת", אומר ד"ר עזריה, "כדאי בהחלט לבדוק היטב ולהיזהר עם המסת שומן. בשנים האחרונות אנו נחשפים כל הזמן לטכנולוגיות של מכשור להמסת שומן. מכשירים שונים ומשונים שעושים שימוש בגלי רדיו, גלי קול, לייזר ועוד. רבים מהמכשירים האלה אינם מצליחים להניב את התוצאה הרצויה ורצוי לשקול, בלשון המעטה, את השימוש בהם. במיוחד אם הטיפול לא מבוצע על ידי רופאים המתמחים בכירורגיה פלסטית".